Praktisk information om PhysioLab

Her finder du praktisk info og svar på de fleste spørgsmål. Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.

Se vores anmeldelser
5/5
PhysioLab praktisk info

Mulighed for tilskud via Danmark og Sundhedsforsikring

Klinikken er uden et ydernummer – og det betyder, at du ikke behøver en henvisning fra lægen for at komme til behandling. Vi er ikke en del af den offentlige overenskomst, men har du en sundhedsforsikring eller er medlem af sygeforsikringen ‘Danmark’, så kan du få tilskud.

Vores lokation

PHYSIOLAB HELSINGØR
physiolab

Transportmuligheder til klinikken

PhysioLab holder til på 1. sal i Forever Healthy Fitness. Der er gratis parkering på parkeringspladsen hele vejen rundt om bygningen. Kommer man med tog, kan man tage bus 802 fra Snekkersten station og stå af ved Skolen v. Rønnebær Allé. Kommer man fra Helsingør station, kan man tage bus 802 mod Snekkersten station. Er man på gåben tager det ca. 25 min nede fra Helsingør by.

Booking

Du kan booke tider hos PhysioLab på 3 forskellige måder:

  1. Online bookingsystem
  2. Ringe til Feline på: 5381 6062
  3. Skrive til Feline på: info@physiolab.dk eller benyt kontaktformularen

Du får altid en sms med bookingbekræftelse og en sms 24 timer før behandling.

Praktisk ved behandling

Du tager blot plads i venteværelset, hvor der er fri vand og kaffe. Når det er din tid, kommer vi ud og tager imod dig. Medbring gerne eget lagen eller håndklæde, men klinikken har brikspapir, hvis du skulle have glemt det.

Kontakt os

Har du spørgsmål, kan du skrive her. Vi svare normalt inden for 24 timer.

praktisk info

Tilskud og henvisning

Forsikringerne har forskellige dækninger og varierer i dækningsgrad, derfor er det en god idé at tjekke din police og have kontaktet forsikringen, inden behandling, så du ved, at de kan dække behandlingerne.

Bruger du en sundhedsforsikring hos os, så kan forsikringsselskabet godt kræve en henvisning fra lægen, men langt de fleste forsikringer dækker hos os, i PhysioLab.

Når du kommer til behandling hos os, betaler man efter hver endt behandling og får en faktura til sin forsikring. Vi kan også samle sammen, men du skal som patient selv indsende faktura til din forsikring, hvorefter de overfører til din konto. Lige nu arbejder vi på løsninger med forsikringsselskaberne, så de kan betale direkte til os.